ସିନେମା ଦିବସ ଭଳି ସବୁ ଦିନିଆ ଶସ୍ତା ହେବାକୁ ଯାଉଛି ଫିଲ୍ମ ଟିକେଟ୍
ସିନେମା ଦେଖିବାକୁ କିଏ ବା ପସନ୍ଦ ନକରେ । ସିନେମାରେ ଅଭିନୟ କରୁଥିବା ପ୍ରତ୍ୟେକ ଚରିତ୍ରଙ୍କ ଅଭିନୟ ମନ୍ତ୍ରମୁଗ୍ଧ ହୋଇଥାଏ । ଯେଉଁ କାରଣରୁ ସମସ୍ତେ ପ୍ରେକ୍ଷାଳୟରେ ଯାଇ ସିନେମା ଦେଖିବାକୁ ବେଶ୍ ପସନ୍ଦ କରନ୍ତି । କାରଣ ପ୍ରେକ୍ଷାଳୟରେ ସିନେମା ଦେଖିବାର ମଜା ହିଁ ଅଲଗା । ତେବେ ଯେଉଁମାନେ ପ୍ରେକ୍ଷାଳୟରେ ଯାଇ ସିନେମା ଦେଖିବାକୁ ବେଶୀ ପସନ୍ଦ କରନ୍ତି ସେମାନଙ୍କ ପାଇଁ ଖୁସି ଖବର । ସିନେମାର ଟିକେଟ୍ର ମୂଲ୍ୟ ଶସ୍ତା ହେବାକୁ ଯାଉଛି । ଆସନ୍ତୁ ଏସମ୍ପର୍କରେ ଅଧିକ କିଛି ଜାଣିବା ।() ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଟିକେଟ୍ ଶସ୍ତା ହେବାକୁ ସ୍ଥିର ହୋଇଛି, କିନ୍ତୁ ପ୍ରତିଦିନ ନୁହେଁ । ସେପ୍ଟେମ୍ବର ୨୩ ରେ, ଭାରତ ସର୍ବପ୍ରଥମ ଜାତୀୟ ସିନେମା ଦିବସ ପାଳନ କରିଥିଲା ଏବଂ ଅନେକ ପ୍ରେକ୍ଷାଳୟ ସେମାନଙ୍କର ଟିକେଟ୍ ମୂଲ୍ୟ ₹ ୭୫ କୁ ହ୍ରାସ କରିଥିଲେ । ଅନେକ ସିନେମାରେ ହାଉସଫୁଲ ବୋର୍ଡ ଏବଂ ଲୋକମାନେ ଦିନସାରା ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଦେଖୁଥିଲେ ମଧ୍ୟ ଏହା ସ୍ପଷ୍ଟ ହୋଇଥିଲା ଯେ କମ୍ ମୂଲ୍ୟ ଦର୍ଶକଙ୍କୁ ପ୍ରେକ୍ଷାଳୟକୁ ଫେରାଇ ଆଣିପାରେ । ଫଳରେ ସିନେମା ଗୁଡ଼ିକର ବର୍ତ୍ତମାନ ଟିକେଟ୍ ମୂଲ୍ୟ ହ୍ରାସ କରିବାକୁ ଆଲୋଚନା ଚାଲିଛି । ସେମାନେ ପ୍ରତି ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଆଧାରରେ ରିହାତି ଏବଂ ଉଚିତ୍ ମୂଲ୍ୟ ପ୍ରଦାନ କରିବାକୁ ଯୋଜନା କରୁଛନ୍ତି।ଟିକେଟ୍ ସୁଲଭ କରିବା ପାଇଁ ରିହାତି ଅଫର ସହିତ ସିନେମା ପରୀକ୍ଷଣ, INOX ଅବକାଶ ଲିମିଟେଡ୍ ମୁଖ୍ୟ ପ୍ରୋଗ୍ରାମିଂ ଅଫିସର ରାଜେନ୍ଦ୍ର ସିଂ ଜିଆଲା କହିଛନ୍ତି ଯଦିଓ ଆମେ ପରୀକ୍ଷାମୂଳକ ପର୍ୟ୍ୟାୟରେ ଅଛୁ, ତଥାପି ଆମେ ଦେଖିଲୁ ଯେ ଗତ ସପ୍ତାହରେ ସାଧାରଣ ମୂଲ୍ୟ ଅଧିକ ଥିଲା, କିନ୍ତୁ ଏହା ଜାତୀୟ ସିନେମା ଦିବସ ସହିତ ସମାନ ନଥିଲା। । ଏହାର କାରଣ ହେଉଛି ଜାତୀୟ ସିନେମା ଦିବସ ମାତ୍ର ଗୋଟିଏ ଦିନ ଥିଲା, ତେଣୁ ଲୋକମାନେ ଏହାକୁ ହାତଛଡ଼ା କରିବାକୁ ଚାହୁଁନଥିଲେ । ଯେତେବେଳେ ପାଞ୍ଚ ଦିନ ମଧ୍ୟରେ ପ୍ରମୋସନାଲ ଅଫର ବିସ୍ତାର ହେଲା, ସେମାନେ ନିଶ୍ଚୟ ଭାବିଥିବେ, ‘ଯଦି ଆଜି ନୁହେଁ, ତେବେ ଆମେ ଅନ୍ୟ ଦିନ ଫିଲ୍ମ ଦେଖିପାରିବା’। ଅନେକ ସିନେମାରେ ହାଉସଫୁଲ ବୋର୍ଡ ଏବଂ ଲୋକମାନେ ଦିନସାରା ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଦେଖୁଥିଲେ ମଧ୍ୟ ଏହା ସ୍ପଷ୍ଟ ହୋଇଥିଲା ଯେ କମ୍ ମୂଲ୍ୟ ଦର୍ଶକଙ୍କୁ ପ୍ରେକ୍ଷାଳୟକୁ ଫେରାଇ ଆଣିପାରେ ।ମୁମ୍ବାଇରେ ନିକଟରେ ହୋଇଥିବା ଏକ ଆଲୋଚନା ସମୟରେ କୁନାଲ ସାୱନି କହିଛନ୍ତି ଯେ ଦକ୍ଷିଣ ଭାରତର ପର୍ୟ୍ୟବେକ୍ଷଣକୁ ଆଧାର କରି “ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ପ୍ରଦାନ କରୁଥିବା ଅଭିଜ୍ଞତା ଉପରେ ନିର୍ଭର କରି ଏକ ଫିଲ୍ମର ଟିକେଟ୍ ମୂଲ୍ୟ ସ୍ଥିର କରାଯାଇପାରିବ। ନିୟମିତ, ଲୋକପ୍ରିୟ, ବ୍ଲକବଷ୍ଟର ଏବଂ ମେଗା ବ୍ଲକବଷ୍ଟର – ଏକ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର କେଉଁ ବର୍ଗରେ ପଡ଼େ ତାହା ଉପରେ ମୂଲ୍ୟ ନିର୍ଣ୍ଣୟ କରାଯାଏ । ନିର୍ମାତାମାନଙ୍କ ସହ ଆଲୋଚନା କରି ସିନେମା ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ପାଇଁ ନିର୍ଦ୍ଦିଷ୍ଟ ଦିନରେ କମ୍ ହାର ପ୍ରଦାନ କରିବ କିମ୍ବା ପ୍ରମୋସନାଲ ଅଫର ମଧ୍ୟ ଦେବ।ମଲ୍ଟିପ୍ଲେକ୍ସ ଆସୋସିଏସନ୍ ଅଫ୍ ଇଣ୍ଡିଆ (ଗଇଓ) ର ସଭାପତି କମଲ ଜିଆଚାନ୍ଦାନୀ ଆମକୁ କହିଛନ୍ତି, “ଏହି ସମୟରେ ବିଭିନ୍ନ ସିନେମା ଅପରେଟରଙ୍କ ଦ୍ୱାରା ଅନେକ ପରୀକ୍ଷଣ କରାଯାଉଛି। ଥିଏଟରରେ ଚଳଚ୍ଚିତ୍ର ଖେଳୁଥିବା ଡିଜ୍ନି, ଧର୍ମ ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ଷ୍ଟୁଡିଓ ଏହି ପ୍ରସଙ୍ଗରେ ବହୁତ ସହଯୋଗ କରିଛନ୍ତି । ଆମେ କ୍ରମାଗତ ଭାବରେ ଆମର ଗ୍ରାହକ ଏବଂ ବ୍ୟବସାୟର ଅନ୍ୟ ଅଂଶୀଦାରମାନଙ୍କ କଥା ଶୁଣୁଛୁ । ଗ୍ରାହକ ଏବଂ ସମସ୍ତ ହିତାଧିକାରୀଙ୍କ ଆଗ୍ରହକୁ ଦୃଷ୍ଟିରେ ରଖି ଆମେ ସର୍ବଦା ଟିକେଟ୍ ମୂଲ୍ୟ ଏବଂ ଅନ୍ୟାନ୍ୟ ସମାନ ନିଷ୍ପତ୍ତି ନେଇଛୁ ।