Content Creatorଙ୍କ ପାଇଁ ବଡ଼ ସୁଯୋଗ Youtube ଦେବ Surprise
ଗୁଗଲରେ ଚାକିରୀ କରିବା କଥା ହେଉ କି ଗୁଗଲର ଅନ୍ୟ ପ୍ଲାଟଫର୍ମ ରେ କାମ କରିବା କଥା । ଆଜିକାଲିର ଯୁବ ପିଢ଼ିଙ୍କ ଠାରୁ ଆରମ୍ଭ କରି ସମସ୍ତଙ୍କର ଗୋଟିଏ ନିଶା କି କେମିତି ଲୋକଲୋଚନକୁ ଆସିବେ । ସେଥିପାଇଁ ୟୁଟ୍ୟୁବ୍ ରେ ଭିଡ଼ିଓ କରି ଲୋକଙ୍କ ପାଖରେ ପହଞ୍ଚିବାର ଗୋଟିଏ ମାର୍ଗ କରିଛନ୍ତି ଏହି ଯୁବପିଢ଼ି । ତେବେ ଏହି ପ୍ରକ୍ରିୟାକୁ ଆହୁରୀ ସରଳ କରିବା ପାଇଁ ଗୁଗଲ ଆଣିଛି ଏକ ବଡ଼ ସୁଯୋଗ, ଆଗକୁ ୟୁଟ୍ୟୁବ୍ ଆଣୁଛି ଅନେକ ଯୋଜନା । ଯଦି ଆପଣ ବି ୟୁଟ୍ୟୁବ୍ରେ ଭିଡିଓ କରୁଛନ୍ତି ତେବେ ଏହା ଆପଣଙ୍କ ପାଇଁ ମଧ୍ୟ ଏକ ଗୁରୁତ୍ୱପୂର୍ଣ୍ଣ ସୂଚନା ।ଗୁଗଲ ଫର୍ ଇଣ୍ଡିଆ ଇଭେଣ୍ଟରେ ୟୁଟ୍ୟୁବ୍ ଏଭଳି ଅନେକ ଯୋଜନା ବିଷୟରେ ଘୋଷଣା କରିଛି । ଏହି ଇଭେଣ୍ଟରେ ଫିଚର୍ସ ‘କୋର୍ସ’ ବିଷୟରେ ମଧ୍ୟ ଘୋଷଣା କରାଯାଇଥିଲା । ଏହି ଫିଚର୍ସର ସବସ୍କ୍ରିପ୍ସନ ବେସ୍ଡ ମଡେଲ କୋର୍ସର ଟେଷ୍ଟିଂ ଜାରିରଖିଛି କମ୍ପାନୀ । ଏହାକୁ କମ୍ପାନୀ କିଛି ପାର୍ଟନର ଏବଂ କ୍ରିଏଟରଙ୍କ ସହଯୋଗରେ ୨୦୨୩ ପ୍ରଥମାର୍ଦ୍ଧରେ ଲଞ୍ଚ କରିବାକୁ ଲକ୍ଷ୍ୟ ରଖିଛି । ପୂର୍ବରୁ ୟୁଟ୍ୟୁବ୍ରେ ୮ଟି ମନିଟାଇଜେସନ ଅପ୍ସନ ରହିଛି, ଏବେ କୋର୍ସ ଅନ୍ୟ ଏକ ମାଧ୍ୟମ ହୋବାକୁ ଯାଉଛି । ତେବେ ୟୁଟ୍ୟୁବ୍ ଇଣ୍ଡିଆ ପରିଚାଳନା ନିର୍ଦ୍ଧେଶକ ଇସାନ୍ ଜନ୍ ଚାଟାର୍ଜୀ କହିଛନ୍ତି ଯେ ‘କୋର୍ସ’ ସୁବିଧା ୩ଟି ଦେଶରେ ଉପଲବ୍ଧ ହେବ ଯେଉଁଥିରେ ଭାରତ ମଧ୍ୟ ସାମିଲ ଅଛି । କାରଣ ଭାରତ ଡିଜିଟାଲ ଶିକ୍ଷାର ଏକ ଉତ୍ତମ ମାର୍କେଟ ଅଟେ । କୋର୍ସ ଲଞ୍ଚ ହେବା ଦ୍ୱାରା ଏହା ୟୁଜର୍ସଙ୍କୁ ସଠିକ୍ ବିଷୟବସ୍ତୁ ପାଇବାରେ, ସହଜ ଉପାୟରେ ନିଜର ଦକ୍ଷତା ବୃଦ୍ଧି କରିବାରେ ସହାୟକ ହେବା ନେଇ ଆଶା ରଖିଛି କମ୍ପାନୀ । ଏହା କଣ୍ଟେଣ୍ଟ କ୍ରିଏଟରଙ୍କ ଉପରେ ନିର୍ଭର କରୁଛି ଯେ ସେମାନେ ଡିଜିଟାଲ ଲର୍ଣ୍ଣିଂରେ ମନିଟାଇଜ୍ କରିପାରିବେ । ଯଦି ସେମାନଙ୍କ କଣ୍ଟେଣ୍ଟରେ ୟୁଜର୍ସଙ୍କ ପାଇଁ ଶିକ୍ଷଣୀୟ ତଥ୍ୟ ରହିଛି ତେବେ ସେ ଏହି ଅପ୍ସନକୁ ଅନ୍ କରିପାରିବେ । ଆରମ୍ଭରେ କୋର୍ସରେ ୪ଟି ବିଷୟ ଉପରେ ରହିବେ । ଯେଉଁଥିରେ ଡିଜିଟାଲ ସ୍କିଲ୍, ଉଦ୍ୟୋଗତା, ପ୍ରୋଫେସନ ଏବଂ ବ୍ୟକ୍ତିଗତ ରୁଚି ଭଳି କୋର୍ସ ରହିବ ବୋଲି ସୂଚନା ମିଳିଛି । ଏହା ସହ ୟୁଟ୍ୟୁବ୍ କ୍ରିଏଟର୍ସଙ୍କୁ ଶିଖାଯାଉଥିବା ବିଷୟର ପିଏନଜି ଏବଂ ପିଡ଼ିଏଫ୍ ଅପଲୋଡ଼୍ କରିବାକୁ ମଧ୍ୟ ଅପ୍ସନ ଦେବ । କମ୍ପାନୀର ସାଉଥିଷ୍ଟ ଏସିଆ ନିର୍ଦ୍ଧେଶକ ଅଜୟ ବିଦ୍ୟାସାଗର କହିଛନ୍ତି ଯେ ୟୁଟ୍ୟୁବ୍ କ୍ରିଏଟର୍ସଙ୍କୁ ଅଧିକରୁ ଅଧିକ ମନିଟାଇଜେସନର ଆସନ୍ତା ସମୟରେ ସୁଯୋଗ ଦେବ ବୋଲି ଆଶା କରାଯାଉଛି ।